نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 20:38

رفع ۱۱ نقطه حادثه‌خیز محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برنامه‌ریزی برای رفع ۱۱ نقطه پر حادثه در محورهای ارتباطی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست‌نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در دیدار با فرماندار شهرستان اشنویه، از برنامه‌ریزی برای رفع ۱۱ نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی استان تا پایان سال جاری خبرداد.

وی افزود: وظیفه، ماموریت و برنامه ما نگهداری راه‌ها است، بطوریکه پس از احداث و تعریض در حوزه راه‌های اصلی و فرعی کلیه امور نگهداری و علائم‌گذاری را عهده‌دار می‌شویم.

 وی با بیان اینکه شهرستان اشنویه با ۱۶۰ کیلومتر راه در رتبه سوم استان قرار دارد، گفت: شهرستان باروق در رتبه اول و شهرستان نقده در رتبه دوم و شهرستان اشنویه در رتبه سوم قرار دارد.

 دست‌نشان ادامه‌داد: در حال حاضر در اشنویه هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد آسفالت وجود ندارد و این ماحصل تلاش همکاران راهداری است.

 وی تصریح کرد: آمار آسفالت در حال پیشروی است و به زودی به ۱۶۰ کیلومتر می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته عملکرد بسیار خوبی است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: خط‌کشی را از جنوبی‌ترین سطح استان آغاز کردیم و به تربیت به سمت مرکز و شمال استان در حال خط کشی جاده‌های مواصلاتی هستیم.

 وی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال خرید تعدادی ماشین آلات راهداری است و آذربایجان‌غربی نیز در این خرید ناوگان سهم خواهد داشت.

 وی افزود: از جمله نقاط حادثه خیز شهرستان اشنویه می‌توان گردکاشان، گلماوران و گردنه خوردشید اشاره کرد که پیگیر رفع این نقاط نیز هستیم.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598208

مهمترین اخبار ایران و جهان: