نیوز سیتی!
22 مرداد 1401 - 16:58

وزارت راه و شهرسازی، درخواست‌های مردمی جنوب کرمان را دریافت کرد

مدیرکل راهداری جنوب کرمان گفت: ۳۵۰ درخواست مردمی به میز ارتباطات وزرات راه مرتبط به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب رسیده است. مجتبی محمودی گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان کرمان و در پی آن جنوب کرمان میز خدمت وزارت راه و شهرسازی و نهاد‌های زیر مجموعه این وزرات خانه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تشکیل شد. او افزود: با توجه به پیگیر بودن رئیس جمهور در خصوص توجه به مطالبات مردمی و پاسخگو بودن در قالب میز ارتباطات مردمی، این اداره کل هم در کنار دیگر مجموعه‌های زیر حوزه وزارت راه در قالب میز ارتباطات مردمی، پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه راهداری وحمل و نقل در حاشیه سفر رئیس جمهوری به منطقه بود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: با همکاری و پیگیری مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هم در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان برپا شد و از تمام امکانات موجود برای ایجاد بستر مناسب پاسخگویی به مراجعان در این اداره کل استفاده شد. او بیان کرد: در میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی که به مدت ۱۱ ساعت در محل این اداره کل دائر بود، ۳ نفر از مدیران ستادی سازمان و ۶ نفر از معاونان و روسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مراجعه کننده مردمی پاسخ داده شد که در مجموع ۳۵۰ درخواست ثبت سامانه و به صورت دستی رسیدگی شد. محمودی با اشاره به چینش ترکیب منظم پاسخگویی به مراجعان در قالب میز ارتباطات مردمی گفت: خوشبختانه این نوع پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی سبب خواهد شد تا مردم و مراجعان، ضمن ایجاد بستر مناسب مطرح کردن مطالبه، جریان سازی خوبی برای ایجاد روحیه اعتماد سازی صورت گیرد که خود به ارتقای سیستم خدمت رسانی کمک قابل توجهی خواهد کرد.او گفت: تمامی مطالبات و درخواست‌های مردمی ثبت شده در میز ارتباطات را پیگیری و با توجه به توان و کمک از مجموعه سازمانی در رفع یا کاهش این مشکلات اقدام خواهیم کرد. باشگاه خبرنگاران جوانکرمانکرمان
شناسه خبر: 577508

مهمترین اخبار ایران و جهان: