نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 15:06

عاملان درگیری مسلحانه پارک هاشمی کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۴ نفر از اراذل اوباشی که درگیری خیابانی اقدام به حمله مسلحانه به سمت یکی از شهروندان کرده و او را مجروح نموده بودند توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: ششم بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در پارک هاشمی منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: بررسی اولیه ماموران حکایت از این داشت که افرادی ناشناس با سلاح گرم اقدام به مجروح نمودن یکی از شهروندان کرده و به سرعت از منطقه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد در ادامه تلاش ماموران کلانتری یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی متهم به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد متهم در تحقیقات تکمیلی با معرفی سایر عوامل دخیل در این درگیری مسلحانه، علت وقوع این نزاع را نگاه خیره فرد مجروح در یک مراسم عروسی عنوان کرد.

هداوند تصریح کرد: در ادامه علی‌رغم اینکه متهمان پرونده با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان از محل سکونت خود گریخته بوند، با تلاش بی‌وقفه ماموران سازمان اطلاعات سه متهم دیگر این پرونده در مناطق مختلف استان شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به کشف دو قبض سلاح از مخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: جرائمی که باعث ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان شود از خطوط قرمز پلیس است و با همکاری دستگاه قضایی سعی داریم با این گونه جرایم با شدت برخورد کنیم.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669052

مهمترین اخبار ایران و جهان: