نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 13:35

اجمالی/ دشمنان در حوادث سال گذشته کوشید مانع اقدامات اثربخش دولت شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوادث سال گذشته دشمن زمانی که متوجه شد دولتی روی کار آمده که با اقداماتش می‌تواند مردم را دلگرم کند، حوادثی را برای کشور رقم زد تا برای نظام هزینه تراشی کرده و مانع اقدامات اثربخش دولت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در آیین روز میثاق با ولایت در مسجد الزهرای اراک اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در یک مسیری حرکت می‌کند که قدرت‌های جهانی آن را بر نمی‌تابند و همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: با انقلاب ایران استکبار و ایادی آنها منافع خود را از دست داده و برای جبران آن با شکل گیری انقلاب جنگ هشت ساله را به ایران تحمیل کرده و پس از آن انواع توطئه‌ها و دشمنی و تحریم ها را رقم زدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به امام راحل یک نگاه اساسی و بنیادی داشت و توانست با تکیه بر مردم در کشور تحول ایجاد کند، افزود: در دوران جنگ رزمندگان شجاع توانستند در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده و دشمن را شکست دهند و امروز می‌بینیم مقاومت رزمندگان به الگوی مقاومت در منطقه تبدیل شده است.

حسینی اظهار کرد: در حوادث 88 دشمن زمانی که متوجه شد کشور در مسیر پرشتاب رشد و پیشرفت قرار گرفته، عده‌ای فریب خورده را بهانه تقلب در انتخابات راهی خیابان‌ها کرد و 8 ماه کشور را به آشوب و بلوا کشید، اما مردم با بصیرت زمانی که متوجه شدند پشت پرده فتنه 88 چه بود، به خوبی راه خود را از فتنه گران جدا کرده و حماسه 9 دی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم با زمان شناسی وارد صحنه شدند و بساط فتنه را در هم پیچیدند، خاطرنشان کرد: در حوادث سال گذشته نیز دشمن زمانی که متوجه شد دولتی روی کار آمده که با اقداماتش می‌تواند مردم را دلگرم کند، حوادثی را برای کشور رقم زدند تا برای نظام هزینه تراشی کرده و مانع اقدامات اثربخش دولت شوند.

در حال به روز رسانی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620596

مهمترین اخبار ایران و جهان: