نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 14:26

آشنایی فعالان فرهنگی اهل‌سنت کردستان با شخصیت حضرت معصومه(س) در قم

کارگاه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت برای جمعی از بانوان فعال فرهنگی اهل‌سنت کردستان در این حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کارگاه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) از سوی واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت  برای جمعی از بانوان فعال فرهنگی اهل‌سنت استان کردستان در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 معرفی حضرت معصومه(س) بر اساس روایات معصومین(ع)، بررسی شخصیت فردی و عبادی، آثار حضور بانوی کرامت در قم، بیان کرامات و خاطرات، سبک زندگی حضرت معصومه(س)، تبیین فرازهای زیارت‌نامه حضرت معصومه(س)، مقایسه حرکت تبلیغی و جهادی حضرت معصومه(س) با حضرت زینب(س)، نقش بارگاه حضرت معصومه(س) در انقلاب اسلامی و تبیین جایگاه شهدای اسلام و انقلاب بخش‌هایی از ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) است.

 در این کارگاه آموزشی که با تدریس اساتید و کارشناسان حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، پیرامون موضوعات ذکر شده به تبیین مباحث پرداخته و در ادامه به پرسش‌های حاضران پاسخ داده شد.

 گفتنی است قبل از این گروه نیز جمعی از ماموستاهای استان کردستان در این دوره شرکت کرده بودند و گروه‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستند می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630852

مهمترین اخبار ایران و جهان: