نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 09:12

مروج اسلام برای تقویت بنیان اعتقادی مردم بی‌وقفه تلاش کند

عضو خبرگان رهبری گفت: مبلغ و مروج دین و اسلام برای تبلیغ و تقویت بنیان اعتقادی مردم نیاز به تلاش بی دریغ و دلسوزی دارد، مروجین اسلام باید با کلام نافذ و زبان شیرین در تقویت بنیان اعتقادی مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته و به بهترین شکل ممکن عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله دری‌نجف آبادی صبح امروز در درس تفسیر قرآن کریم اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان لحظه‌ای دست از اسلام هراسی برنمی‌دارد،  طلاب رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه شیوه تبلیغ دین و مذهب باید جذب کننده باشد، افزود: گرایش جوانان کشورهای غیر اسلامی به اسلام بسیار شیرین است، نحوه تبلیغ دین بسیار مهم است و  برای این مهم باید در به کارگیری طلاب استعدادسنجی کرد و متناسب با استعداد و توانمندی از آنها در سطوح مختلف جامعه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اساس دین اسلام بر مبنای عدل و عدالت است، گفت: اجرای عدالت باید در همه امور جاری و ساری باشد، در تمام قوانین و قواعد اسلامی عدل و عدالت بارها و بارها مورد تاکید قرار گرفته و به آن سفارش شده است.

دری نجف آبادی افزود: مبلغ و مروج دین و اسلام برای تبلیغ و تقویت بنیان اعتقادی مردم نیاز به تلاش بی دریغ و دلسوزی دارد، مروجین اسلام باید با کلام نافذ و زبان شیرین در تقویت بنیان  اعتقادی مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته و به بهترین شکل ممکن عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه با رحمت، محبت و لطف می‌توان دلها را جذب مبانی دینی و شریعت نورانی اسلام کرد؛ اظهار کرد: رحمت و رافت اسلامی به معنای عدم برخورد با متخلفین و جنایتکاران نیست و هر کدام از این مباحث جایگاه ویژه خود را دارند که نباید یکی و همانند تلقی شوند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633952

مهمترین اخبار ایران و جهان: