نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 10:58

رسیدگی به بیش از ۵۰۰۰ تقاضای مردم گلستان در حوزه اشتغال و تسهیلات بانکی

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان، 5 هزار و ۳۸۷ تقاضا به نمایندگان تام اختیار رئیس‌جمهور در خصوص حوزه اداره کل تعاون واصل و رسیدگی شد که اغلب آنها در خصوص اشتغال، روابط کارگری، تسهیلات بانکی و یارانه بود.

حسینعلی خواجه‌مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان گلستان مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات مشاغل خانگی با کارمزد چهار درصد برای حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان مصوب شد که تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص و پرداخت شده‌است.

وی تصریح کرد: تمرکز سفر دوم رئیس‌جمهور بیشتر در پروژه‌های عمرانی بود و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با حضور نمایندگان تام‌اختیار وزارتخانه تلاش داشتند تا به درخواست‌ها و تقاضاهای مردم رسیدگی کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان‌کرد: تعداد یک هزار و ۳۸۷ مورد درخواست بصورت نامه و مکتوب و ۴ هزار درخواست‌ از طریق مرکز سامد در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ثبت شده‌ است.

وی گفت: در مجموع ۵ هزار و ۳۸۷ درخواست مربوط به این حوزه ثبت شده‌ که اغلب آنها مربوط به اشتغال، تسهیلات بانکی، روابط کارگری و مشکلات حوزه یارانه‌ها است.

خواجه‌مظفری بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط بازرسی و حراست استانداری گلستان مبنی بر بهترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی در بستر الکترونیک «سامد»، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان یکی از سه ادارات کل استان گلستان انتخاب شدند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623896

مهمترین اخبار ایران و جهان: