نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 20:36

دستگاه قضا همواره حامی تولید، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری در چارچوب قوانین است

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضا همواره حامی تولید، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری در چارچوب قوانین است و بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی با هم‌افزایی و همسویی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بخش خصوصی قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی امروز، در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع دستگاه قضائی همیشه حامی تولید و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری قانونی است و بر همین مبنا در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری همواره تلاش شده تا قانون به نفع تولید‌کننده تفسیر شود.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، امور اراضی، شهرداری و بانک‌های عامل از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان افزود: بسیاری از نارسایی‌ها، موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان با هم‌افزایی و همراهی بیشتر دستگاه‌ها قابل رفع و پیشرفت و توسعه اقتصاد استان رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر ضمانت اجرایی بالای مصوبات کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری گفت:حیات تولید در استان نباید از سوی دستگاه‌های اجرایی به دلیل برخی قوانین دست و پاگیر به چالش کشانده شود و همواره حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی در چارچوب قوانین مورد تاکید است.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619296

مهمترین اخبار ایران و جهان: