نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 14:58

۶۵برنامه ویژه در یوم الله ۹ دی در هرمزگان اجرا می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای ۶۵ برنامه در یوم الله نهم دی در سراسر هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در گفت‌وگو رسانه ای ضمن تشریح برنامه های یوم الله ۹ دی اظهار داشت: یوم الله ۹ دی سال جاری  با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام مادر و زن و روز جهانی مقاومت و در ادامه شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است.

  وی افزود: اجتماع مردمی  9 دی در  شهر بندرعباس از ساعت 9 صبح و در جوار گلزار شهدای گمنام در مسجد جامع  برگزار می شود و سخنران این مراسم نیز سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : در تمامی شهرستان های استان هرمزگان نیز اجتماع مردمی در روز ۹ دی برگزار و جلسات ،نشست بصیرتی و آگاهی افزایی برای اقشار مختلف جامعه صورت می گیرد.

  حجت‌الاسلام ایمانی فرد  ادامه داد:   برگزاری مسابقات، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف، رونمایی از سرود ۲۰۰ نفری  توسط دانش‌آموزان، حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد محله‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، حضور کارشناسان در صدا و سیما برای تبیین فتنه ۸۸ و اعزام دانشجویان برای زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی و تجمع فرزندان حاج قاسم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان است. 

وی عنوان کرد: یوم الله ۹ دی جلوه و نماد حمایت ملت بزرگ ایران در استمرار  از ولایت فقیه است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ابراز داشت: فتنه همیشه وجود دارد اما ماهیت آن متفاوت است و استکبار جهانی برای مبارز با اسلام از پای نمی نشیند و همواره به دنبال ایجاد آشوب و بلوا است که می طلبد برای آگاهی سازی مردم بویژه نسل جدید برنامه های متنوع فرهنگی اجرا کرد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد خاطرنشان کرد: امروز امید آفرینی در جامعه مصداق جهاد تبیین است که لبیک به فرمان ولی امر مسلمین سکاندار انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان و امام شهدا است.

  پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619008

مهمترین اخبار ایران و جهان: