نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 14:14

بازدید سرزده فرماندار چالوس از بیمارستان آیت‌الله طالقانی

فرماندار شهرستان چالوس به‌صورت سرزده از بیمارستان آیت‌الله طالقانی بازدید و در جریان نحوه خدمات‌دهی این مجموعه به مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمد شریفی فرماندار چالوس صبح امروز در این بازدید ضمن بیان اینکه بازدیدهای میدانی در نوع ارزیابی مدیران بسیار تأثیرگذار است، اظهار کرد: باید همه کمک کنیم تا مشکلات موجود اعم از کمبود دارو و همچنین نارضایتی احتمالی بیماران رفع شود.


بازدید فرماندار چالوس از اورژانس بیمارستان طالقانی

وی افزود: چالوس گذر چهار استان است و زیرساخت‌ها حتی جوابگوی جمعیت ثابت نیستند و در اکثر ایام با ورود مسافران جمعیت چند برابری شناور داریم.

NICU بیمارستان طالقانی

شریفی در ادامه با بیان اینکه از خدمات ارائه شده مجموعه بیمارستان طالقانی راضی هستیم، افزود: در اکثر بخش‌های این بیمارستان، بیماران و همراهان آنان از ارائه خدمات ابراز رضایت کردند و دیگر بخش‌ها نیز نیازمند توجه ویژه است.

بخش اطفال بیمارستان طالقانی

فرماندار چالوس یکی از مشکلات در این بیمارستان را کمبود دارو دانست و بیان کرد: با توجه به ورود مسافران به شهرستان چالوس این بیمارستان نیاز دارد در بخش‌های نیروی پرستار، خدماتی و تامین دارو ویژه تر دیده شود.

گفتگو با بیماران و همراهان در بیمارستان طالقانی

وی زمان بعدی بازدید در این بیمارستان را ۳ هفته آینده اعلام کرد و گفت: در بازدید بعدی امیدوارم بسیاری از مشکلات مرتفع شود.


گفت‌وگوی فرماندار با همراهان بیمار در بیمارستان طالقانی چالوس

به گزارش فارس، در این بازدید برخی از شهروندان ضمن تشکر از کادر درمان و کارکنان بیمارستان، مشکلات نظافتی از جمله سرویس بهداشتی را یادآور و خواستار رفع این مشکل شدند.

ساروی رئیس بیمارستان ضمن تقدیر از حضور و حمایت‌های همه جانبه فرماندار شهرستان گزارشی از اقدامات، خدمات و برنامه‌های در دست اقدام جهت توسعه بخش های مختلف بیمارستان را ارائه داد.

در این بازدید کمبودهایی در این بیمارستان مشهود بود که مسؤولان بیمارستان درصدد رفع آن‌ها هستند.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618952

مهمترین اخبار ایران و جهان: