نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 15:55

اعزام دختران به مسابقات ترامپولین آسیا

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از اعزام دختران به مسابقات آسیایی ترامپولین خبر داد و گفت: این ورزشکاران اردیبهشت‌ماه سال آینده به این مسابقات اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مجمع‌عمومی و سالانه هیات ژیمناستیک استان زنجان با تشریح اقدامات و موفقیت‌ها در دوره ریاست بر این فدراسیون اظهار کرد: اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌ها زودتر از موعد محقق شد ولی مشکلات پیش‌آمده موانعی را موجب شد که باید در ادامه راه نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با تاکید بر اینکه در دوره‌ای که فدراسیون را ترک کرده بود در پرداخت‌ها به هیات زنجان با توجه به اقداماتش بی‌عدالتی صورت‌گرفته و در واقع این هیات هیچ دریافتی نداشته است، افزود: تلاش می‌کند این مشکلات رفع شود ولی زمان‌بر خواهد بود.

وی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی 300 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در سال آینده با همراهی هیات‌ها خبر داد و تصریح کرد: ماراتن اعزام به مسابقات بین‌المللی آغاز شده و تلاش می‌شود تعداد قهرمانان در این رشته ورزشی افزایش یابد.

درگاهی با تاکید بر سنگین بودن مسؤولیت در پذیرفتن صندلی‌ها گفت: در پذیرش این صندلی و کرسی ابتدا باید توانایی انجام شرح وظایف این صندلی‌ها را هم داشت.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با توصیه به اعضای هیات مبنی بر اینکه راه هر موفقیتی از هیات می‌گذرد، ادامه داد: یادمان باشد به جای رقابت در هیات خود را به عرصه‌های بین‌المللی رسانده و در آن مقاطع رقابت کنیم که موفقیت خود را تضمین کنیم.

وی از برنامه‌ریزی برای اعزام دختران به مسابقات آسیایی ترامپولین خبر داد و گفت: اعزام این ورزشکاران در اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی شده است که بعد از قطعی‌شدن نوع پوشش پیشنهادی عملیاتی خواهد شد.

شایان ذکر است، رئیس هیات ژیمناستیک استان زنجان هم در این جلسه با ارائه گزارش کار در سال گذشته، برنامه‌های آینده را هم تشریح کرد و گفت: این هیات 4 هزار و 851 ورزشکار ساماندهی شده دارد که بیش از 2 هزار و 500 نفر از آن‌ها خانم هستند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660396

مهمترین اخبار ایران و جهان: