نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 09:51

فارس من| پاسخ به عدم ارائه حلقه‌های لاستیک در سامانه توزیع لاستیک دولتی قم

معاون امور بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صمت استان قم در پاسخ به انتقاد مخاطبان فارس از عدم ارائه حلقه‌های لاستیک در سامانه توزیع لاستیک استان قم، گفت: امکان عرضه لاستیک به مصرف کننده نهایی در سامانه جامع تجارت ایجاد شده است.

خبرگزاری فارس از قم _ سعیده کرامتی: عدم ارائه لاستیک در سامانه توزیع لاستیک استان قم موضوعی است که موجب گلایه شهروندان قمی شده است که در این راستا شهروندان قمی با ثبت گلایه خود در سامانه فارس من، علت این امر را خواستار شده و به دنبال پاسخ از سوی مسئولان مربوطه شده بودند.

در حال حاضر سامانه توزیع لاستیک استان قم در استان قم لاستیک عرضه نمی کند و توزیع لاستیک از مغازه ها نیز دیگر به‌صورت دولتی انجام نمی گیرد؛ لازم به ذکر است هنوز برخی افراد به‌صورت خلاف با دریافت مبالغی بیشتر حواله لاستیک دولتی را می‌فروشند که این موضوع تخلف است و سازمان صمت و مجموعه‌های نظارتی لازم است با این موضوع برخورد کنند.

امیر حسین پروان، معاون امور بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صمت در این باره به خبرنگار فارس در قم گفت: تقاضای زیاد شهروندان در خصوص ثبت‌نام و خرید لاستیک به نرخ دولتی  سبب شده است تا سامانه جامع تجارت اداره کل در راستای کمک به همکاری با سامانه توزیع لاستیک دولتی قم بپردازد.

پروان در این باره ادامه داد: اخیرا امکان عرضه لاستیک به مصرف کننده نهایی با ثبت مشخصات متقاضیان و خودرو آن‌ها در سامانه جامع تجارت ایجاد شده، لذا عاملین و فروشندگان لاستیک می توانند نسبت به عرضه لاستیک در این سامانه اقدام کنند.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660996

مهمترین اخبار ایران و جهان: