نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 18:40

‍ همایش جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی باینگانی برگزار شد

سرهنگ صفدر سلطانی جانشین سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پاوه در مراسم جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌های باینگان گفت: راه‌حل بسیاری از مشکلات، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی منطقه باینگان، صبح روز امروز ۱۵ ماه جاری با حضور اعضای شورای اداری، همکاران ستادی، فرماندهان نظامی و انتظامی و دانش‌آموزان پایه دوازدهم در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی اندیشه برگزار شد.

سرهنگ صفدر سلطانی جانشین سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پاوه در مراسم جشن تکلیف سیاسی باینگان ضمن برشمردن حفظ تمامیت ارضی و گسترش معنویت به عنوان برخی از برکات بی‌سابقه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دین‌ستیزی و ضدیت با اسلام  از مهم‌ترین عوامل تشکیل انقلاب بوده و ایجاد مراکز عیاشی، ترویج علنی اقدامات ضد دینی، حمایت گسترده از بهائیت و اجرای جشن‌های مبتذل، از مصادق این اسلام‌ستیزی بود.

 

وی افزود: دست ‌نشاندگی و وابستگی بیش‌ازحد، وجود فساد سیستماتیک در داخل بدنه نظام، رواج فرهنگ مضحک «ما نمی‌توانیم» و بی اعتنایی به خواست و آرای مردم از دیگر عوامل خشم مردم علیه رژیم مذکور و سقوط آن است.
جانشین سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پاوه در ادامه با اشاره به انتخاب پیش رو و رسیدن برخی از دانش‌آموزان به سن تکلیف سیاسی، حق تعیین سرنوشت را دلیل اول شرکت در انتخابات دانست و تصریح کرد: راه‌حل بسیاری از مشکلات، حضور پر شور و گسترده مردم در انتخابات است.
وی امنیت آفرینی، ایجاد تحول در مدیران و ورود نخبگان به این چرخه را از دیگر دلایل اهمیت حضور در انتخابات نام برد و ادامه داد: سرانجام این حضور، تثبیت دوباره مردم‌سالاری دینی به جای دیکتاتوری و وابستگی در کشور است.
در ادامه فریق محمودی رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به تشدید جنگ‌های شناختی و ترکیبی دشمن در این برهه حساس، جهاد تبیین و افزایش ارتباط با مردم را راهکار مقابله با این ترفند نابخردانه دشمنان دانست.
در پایان دانش‌آموزان با نحوه برگزاری انتخابات، از تشکیل شعب تا أخذ و شمارش رأی، آرای نمادین خود را که مزین به نام زیبای ایران اسلامی بود به صندوق انداختند.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660608

مهمترین اخبار ایران و جهان: