نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 18:06

توجه به جهاد تبیین، جهاد خدمت و امیدآفرینی در گرامیداشت دهه فجر

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به آحاد مردم به ویژه جهادگران عرصه سلامت، برنامه های این سازمان را به مناسبت این ایام، تبیین کرد.

به گزارش خبرگزرای فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حسین صمصام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد، گفت: باید از ظرفیت ایام الله دهه مبارک فجر برای  آشنا کردن نسل جوان با ارزش های والای انقلاب اسلامی و یادآوری عظمت ملت و خون های پاک شهدا، شجاعت ایثارگران و رهبری امام راحل(ره) استفاده کرد و مثل همیشه در مقابل دشمنی های استکبار جهانی ایستاد تا زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) زودتر فراهم شود.

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اینکه بایستی پیشرفت های کشور را به گوش مردم دنیا برسانیم، افزود: در همین راستا، برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در دهه مبارک فجر امسال، با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی اجرا می شود. 

سرهنگ پاسدار صمصام با برشمردن برنامه های شاخص این سازمان در ایام الله مبارک دهه فجر امسال، از اجرای رزمایش سلیمان خدمت با برپایی بیش از 45 درمانگاه  تخصصی جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان فارس، همچنین اجرای رزمایش جهاد تبیین با حضور اساتید کشوری و استانی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین دستاوردهای 45 ساله انقلاب اسلامی خبر داد.

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در ادامه از اجرای پویش سلیمان خدمت در طول بازه زمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی تا ۲۲ بهمن با هدف ارائه خدمات متنوع، به نیابت سردار شهید حاج قاسم  سلیمانی، به عنوان دیگر برنامه شاخص این سازمان در طول دهه مبارک فجر امسال یاد کرد.

او برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه  عمومی در سطح استان؛ گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز درمانی؛ اجرای برنامه پویش نذر خون و راه اندازی ایستگاه سلامت؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات؛ برنامه کوهپیمایی و زیارت عاشورا و آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا؛ برگزاری جشن ها با محوریت پیوست جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات؛ همچنین شرکت کادر درمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را نیز دیگر برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت عنوان کرد.

پایان خبر/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656096

مهمترین اخبار ایران و جهان: