نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 20:36

رفع تداخل ۲۰۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تعهدات این سازمان در حوزه اجرای احکام و صدور اسناد گفت: از ابتدای امسال ۲۰۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان که با عرصه‌های منابع طبیعی تداخل داشت، رفع مشکل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عصر امروز در گفت‌وگوی تلفنی سیمای مرکز گیلان با اشاره به تعهدات این سازمان در حوزه اجرای احکام و صدور اسناد اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۰۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان که با عرصه‌های منابع طبیعی تداخل داشت، رفع مشکل شد.

وی با اشاره به صدور سند برای یک‌هزار پلاک زمین رفع تداخل شده در گیلان افزود:  تا پایان امسال رفع تداخل اراضی کشاورزی به ۲۳۰ هزار هکتار خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با درخواست از مسؤولان شهرستانی در خصوص تشکیل کمیته‌های فنی گفت: از مدیران جهاد کشاورزی درخواست دارم با جدیت کمیته‌های فنی را برگزار کرده و در احقاق حقوق مردم اهتمام داشته باشند.

محمدی با تاکید بر ایجاد فضای امید و تلاش در بین کشاورزان در خصوص ثبت سند اراضی رفع تداخل شده، بیان کرد: تعامل و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان برای صدور اسناد کشاورزی بسیار مهم و مثمر ثمر بوده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640208

مهمترین اخبار ایران و جهان: