نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 12:38

نگاه رئیس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی‌نظیر است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید رئیس جمهور از وزارت‌ ارشاد گفت: نگاه رئیس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی‌نظیر ایجاد کرد که امیدواریم با ایجاد یک همدلی و پشتکار و پشتیبانی و هم افزایی همه اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: امیدواریم فرهنگ و هنر در دولت مردمی چه در حوزه محتوایی تولیدات و چه در حوزه زیر ساخت‌ها می‌تواند بیش از پیش به یک رشد و تعالی برسد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید روز گذشته رئیس جمهور از وزارت‌ ارشاد تصریح کرد: نگاه رئیس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت بی‌نظیر ایجاد کرد که امیدواریم با ایجاد یک همدلی و پشتکار و پشتیبانی و هم افزایی همه اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم از این فرصت پیش آمده نهایت  استفاده را بکنیم.

وی گفت: آنچه که وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران استان‌ها مطالبه دارد علاوه‌بر توجه به زیست بوم استان‌ها به شرح وظایف تدوین شده توجه و عمل کنند.

در پایان این مراسم از خدمات دو ساله امرالله حسنی قدردانی و اصغر حاج‌علی‌اکبری به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640796

مهمترین اخبار ایران و جهان: