نیوز سیتی!
24 فروردین 1403 - 14:49

امام جمعه موقت یاسوج: مردم جلوی بی‌بندباری‌ها بایستند

امام جمعه موقت شهر یاسوج از مردم خواست تا جلوی بی‌بندباری‌ها بایستند چرا که دین ما دین مقدس اسلام است و عفاف و‌حجاب یک سابقه تاریخی و اعتقادی در ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمن به ویژه آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی با ترویج بی‌حجابی در جامعه ایرانی دنبال مبارزه با دین مبین اسلام هستند و در این راستا برنامه مدون و منظمی دارند‌.

وی با بیان اینکه انجام امر الهی و عدم تقلید از غرب را ضروری دانست و افزود: دشمن دین و اسلام را نشانه گرفته و با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد با اسلام مبارزه کند.

موسوی اعظم همچنین رعایت حجاب و امر به معروف را وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، چون که دشمن به دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی حجابی است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست تا جلوی بی‌بندباری ها بایستند چرا که دین ما دین مقدس اسلام است و عفاف و‌حجاب یک سابقه تاریخی و اعتقادی در ایران دارد.

موسوی اعظم با اشاره به اینکه به خیلی‌ها آمپول بی حسی زده‌اند و بی خیال حیا، حجاب و عفت شده‌اند، بیان کرد: واقعیت امر این افراد همانند سیب زمینی که از قدیم به افراد بی خاصیت می گفتند عمل می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج این را هم گفت که پاکدامانی، رعایت حلال و حرام و پاکی از نشانه‌های شیعه بوده و رعایت این مهم برای همه ما ضروری است.

موسوی اعظم با اشاره به تاسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و نیازمندان، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مسلمان به هر جهت به همدیگر کمک کنند و از همدیگر غافل نشوند.

وی یادآور شد: بر اساس دستورات خداوند عدل، دوری از افراط و تفریط، صله رحم، دوری از اشاعه فحشا باید انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1697952

مهمترین اخبار ایران و جهان: