نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 11:54

واگذاری بیش از ۴۰۰ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال 432 اشتراک رایگان در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، به مددجویان، ایثارگران و اماکن واجد شرایط دراستان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانبخش سلیمیان گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال ۴۳۲  اشتراک رایگان گاز در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، ایثارگران و اماکن واجد شرایط در چهارمحال و بختیاری واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۲۸۹ اشتراک به مددجویان کمیته امداد، ۸۴ اشتراک به مددجویان بهزیستی، ۲۱ اشتراک به خانواده شهدا، ۲۴ اشتراک به جانبازان و ۱۴ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

سلیمیان تاکید کرد: بر اساس بند(د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته نیز ۶۵۰ اشتراک رایگان به مددجویان واگذار شد و این اقدام به منظور محرومیت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت همچنان در دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668796

مهمترین اخبار ایران و جهان: