نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 19:57

500 واحد تولیدی راکد اصفهان به چرخه فعالیت بازگشت

استاندار اصفهان با بیان اینکه در دو سال گذشته اصفهان در حوزه اقتصادی شرایط خوبی را داشته‌ایم گفت: بالغ بر ۵۰۰ واحد تولیدی راکد به چرخه فعالیت بازگشتند که بسیار امید بخش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در ایام الله دهه فجر و در آیین افتتاح کارخانه تبدیل محصولات فولادی در شهرستان شهرضا، اظهار داشت: ۷۴۰ پروژه عمرانی و زیرساختی در این ایام افتتاح شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: بالغ بر یکهزار میلیارد تومان پروژه در سراسر استان در حال افتتاح است و یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان کلنگ زنی خواهد شد.

مرتضوی بیان کرد: در دوسال گذشته پشتیبانی ویژه‌ای در حوزه تولید استان انجام شده است و با حمایت بخش خصوصی و دولتی شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه آب نیز پروژه‌های عظیمی در حال اجراست که از جمله آن می‌توانیم به تأمین آب استان از دریای عمان اشاره کنیم که مرحله نخست این طرح انجام شده و در حال حاضر مرحله دوم طرح در دست انجام است.

وی با بیان اینکه در حوزه آلودگی هوا نیز با جدیت به حوزه کاهش و رفع آلودگی هوا ورود کرده‌ایم، عنوان کرد: توسعه پایدار و اقتصاد مبتنی بر پایه دانش‌بنیان در استان همواره مورد توجه است، همچنان که به صورت ویژه بر حوزه صنعت ورود می‌کنیم بر این اصل نیز پای‌بند هستیم که توسعه صنعت باید باعث رفاه زندگی بهتر و آسایش مردم شود.

مرتضوی ادامه داد: در دو سال گذشته اصفهان در حوزه اقتصادی نیز شرایط بسیار خوبی را داشته به صورتی که شاخص بهبود کسب و کار استان از رتبه ۲۳ به رتبه ۴ رسیده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در بخش افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی، در دو سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ واحد تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند و در این خصوص رتبه نخست کشور را داریم.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ واحد تولیدی راکد نیز به چرخه فعالیت بازگشتند که بسیار امید بخش است، البته نقص‌هایی نیز وجود دارد که درصدد رفع حداکثری نواقص هستیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667696

مهمترین اخبار ایران و جهان: