نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:50

وعده انتخابات پرشکوه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع راهپیمایان 22 بهمن

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یوم‌الله دیگری مانند ۲۲ به‌ تدریج پیش رو داریم دشمن در ۱۱ اسفند تلاش می کند مردم در صحنه نباشند زیرا نشان مردمی سالاری ما حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان ایجاد شده است انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان دهنده حضور مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه های انقلاب است.

وی گفت: همه آمدند زن و مرد و پیر و جوان آمدند تمام قد و راست قامت برای دفاع از انقلاب در صحنه هستند و هر چقدر دشمن بخواهد بین ما و انقلاب فاصله بیاندازند اما مردم همچنان پایبند انقلاب و امام هستند.

استاندار ادامه داد: مردم آمده‌اند که بگویند دشمن چهره واقعی خود را در فلسطین نشان می‌دهد و مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون می کشد و حرف‌های دروغین آنها در مورد حقوق بشر خریدای ندارد لذا ما با جانمان در مقابل توپ و مسلسل و تانک آنها ایستاده‌ایم و در کنار نظام هستیم بنابراین چون اراده بر این بوده دشمن همچنان شکست خورده است.

وی افزود: در سراسر ایران اسلامی اکنون همه مردم در تجمعات عظیم شرکت دارند همه شهرستان و روستاها مانند یاسوج پای انقلاب هستند یعنی ما در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و با جانمان در میدان هستیم و دشمن نمی تواند با آرمان های امام و رهبری مقابله کند.

استاندار تصریح کرد: امروزه جبهه مقاومت تجلی اراده ملت همیشه در صحنه است و برای دفاع از عزه یک قدم عقب ننشسته در یمن، سوریه و لبنان همه در حال مقاومت هستند انگلیس و فرانسه و آمریکا به شدت یمن قهرمان را بمباران می کنند اما بمباران تمام نشده یمنی ها کشتی‌های آنها را هدف قرار می‌دهند. 

احمدزاده گفت: جبهه مقاومت به رهبری ایران در صحنه است و عقب نشینی نخواهیم کرد ما وارثان واقعی زمین هستیم راست قدم هستیم و پیروزیم.

وی بیان کرد: یوم‌الله دیگری مانند ۲۲ به‌ تدریج پیش رو داریم دشمن در ۱۱ اسفند تلاش می کند مردم در صحنه نباشند زیرا نشان مردمی سالاری ما حضور در انتخابات است  و اینجا همه زمینه برای انتخابات باشکوه و سالم در استان آماده است نامزدهای انتخاباتی خود را به شما مردم عرضه کردند مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما تدارک دیده شده و بیشتر با این افراد آشنا می شویم.

استاندار خاطرنشان کرد: شرایط برای رای دادن فراهم است به کسی که دوست دارید رای دهید معیار رای مردم است اما اهمیت رای به این است که همه پای صندوق ها بیاییم وعده ما ۱۱ اسفند که روزی تجلی اراده در نظام توحیدی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668008

مهمترین اخبار ایران و جهان: