نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 10:34

سیم دزدها و قاچاقچیان گوسفند در چنگ پلیس کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۸ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان‌های همجوار برای صادرات غیرقانونی داشتند کشف و ضبط کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت؛ سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کوشک شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند. 

موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۸ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان‌های همجوار برای صادرات غیرقانونی داشتند کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارق کابل برق در کهگیلویه

سرهنگ سیدمحمد موسوی در بیان جزئیات این خبر هم اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع با هماهنگی قضایی جهت‌ شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود ماموران با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، یک نفر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر که به شش فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه‌ خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی، تاکنون به شش فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637008

مهمترین اخبار ایران و جهان: