نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 17:27

افتتاح بوستان آفتاب در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: به مناسبت دهه فجر بوستان آفتاب با مساحت 15 هزار مترمربع در این شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود حبیبی با اشاره به توسعه فضای سبز شهری، گفت: همزمان با ایام‌ الله دهه فجر امسال، بوستان آفتاب با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محوطه بازی، ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سیستم روشنایی و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی شامل جدول‌کاری، سنگ‌کاری و بلوک‌فرش این بوستان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین کف‌پوش گرانولی، مجموعه بازی پلی‌اتیلن و ست ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در این بوستان نصب شده است.

حبیبی با بیان اینکه احداث و توسعه پارک‌های محله‌ای در سطح شهر موجب افزایش نشاط اجتماعی و سرانه فضای سبز شهری می‌شود و زمینه تفریح و سرگرمی شهروندان را فراهم می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون ۲ بوستان ولیعصر جنوبی با مساحت ۵ هزار و ۳۶۰ مترمربع و جانبازان شمالی با مساحت ۶/۳ هکتار در دست احداث است.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665352

مهمترین اخبار ایران و جهان: