نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 10:24

دیدار «رحمان» با تیم ملی فوتبال تاجیکستان در قطر

رئیس جمهور تاجیکستان در حاشیه سفر خود به قطر در دوحه با تیم ملی فوتبال کشورش دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در حاشیه سفر دولتی خود به «دوحه» با تیم ملی فوتبال کشورش دیدار و گفت‌وگو کرد.

رحمان که ریاست کمیته ملی المپیک تاجیکستان را بر عهده دارد، طی این دیدار در مورد توسعه فوتبال در تاجیکستان، حمایت دولتی از این حوزه، رواج فوتبال و فعالیت موثر فوتبال این کشور صحبت کرد.

رئیس جمهور تاجیکستان ضمن دعوت جوانان به میهن‌پرستی بر تمرین هر چه بیشتر آنها برای دستیابی به دستاوردهای شایسته و اهتزار پرچم ملی در عرصه جهانی، تاکید و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال تاجیکستان برای اولین بار در جام آسیا شرکت می‌کند و تا به امروز با تیم‌های ملی چین و قطر رقابت کرده است.

ساعت 20:00 (به وقت دوشنبه) شب گذشته تیم ملی فوتبال تاجیکستان در چارچوب هجدهمین مسابقات فوتبال جام آسیا 2023 در میدان «قاسم بن حمد» شهر دوحه قطر به مصاف تیم ملی فوتبال لبنان رفت.

تیم ملی فوتبال تاجیکستان با پیروزی ۱-۲ مقابل لبنان برای نخستین بار به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا صعود کرد. تاجیکستان در گروه اول با قطر، چین و لبنان هم‌گروه بود و در اولین بازی مقابل چین به تساوی بدون گل رسید.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646652

مهمترین اخبار ایران و جهان: