نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 21:40

حضور پرشور در انتخابات امنیت‌آور است

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور برای کشور امنیت‌آور است گفت: دشمن زمانی که بداند مردم حضور چشمگیری در صحنه دارند جرات تعرض به کشور را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند غلامرضا فریدونی عصر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات و فعالان عرصه فضای مجازی در سالن جلسات شهرداری با بیان اینکه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند افزود: البته مردم بصیر ایران اسلامی با حضور در انتخابات نشان خواهند داد همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم نشان از اهمیت شرکت در انتخابات دارد گفت: ایشان تاکید فرمودند هر کس به هر اندازه که مخاطب دارد باید برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات اقدام کند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات باشکوه برای کشور امنیت‌آور است افزود: دشمن زمانی که بداند مردم حضور چشمگیری در صحنه دارند جرات تعرض به کشور را نخواهد داشت.

وی ارائه خدمت به مردم را مهمترین کار مسئولان برای جلب مشارکت آنان عنوان کرد و گفت: برخورد خوب با مردم و ارائه خدمت به آنان مهمترین کاری است که باعث جلب رضایت مردم می‌شود که در این زمینه نقش روابط عمومی‌ها ویژه و خاص است.

فریدونی جهاد تبیین را دومین عامل در جلب مشارکت برای شرکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها کارکرد و جایگاه مجلس در پیشبرد امور کشور را به خوبی برای مردم تبیین و آنان را با شاکله قانونگذاری و وظایف اصلی نمایندگان آشنا کنند.

وی با اشاره به تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در سطح استان گفت: در مجموع ۳۱۹ نفر تائید صلاحیت شده‌اند که ۳۱ نفر آنها مربوط به شهرستان نهاوند است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان اضافه کرد: فعلا تعدادی از داوطلبان تائید صلاحیت نشده‌اند که اعتراض آنها در شورای نگهبان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637908

مهمترین اخبار ایران و جهان: