نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 09:39

احیای بیش از ۱۶۵ واحد تولیدی راکد در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: احیای بیش از ۱۶۵ واحد تولیدی راکد از دستاوردهای دولت سیزدهم در این استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشست صمیمانه و تبیینی با متصدیان و مربیان پیش‌دبستانی سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سمنان، استانی دانشگاهی و با درصد سواد بالا به نسبت میانگین کشوری است.

وی اضافه کرد: این افتخار مدیون و حاصل تلاش بی‌وقفه، دلسوزانه و شبانه‌روزی فرهنگیان است که از همان ابتدا و از مقطع پیش‌دبستانی و پس از آن، در دوره‌های مختلف آموزش، بنیان‌گذار این امر بوده است.

استاندار سمنان افزود: لازم است تلاش شود تا کودکان در ارتباط با مربی خود احساس آرامش و امنیت داشته باشند که از این رو نقش شما در انعکاس این عمل بسیار مؤثر است.

هاشمی تصریح کرد: بخشی از شکل‌گیری بافت اولیه هر کودکی به دست شما مربیان است که این امر بسیار مهم و حساس تلقی می‌شود.
وی ضمن بیان دستاوردهای دولت سیزدهم و مردمی آیت‌الله رئیسی طی ۲ سال و نیم اخیر افزود: استان سمنان با بیش از ۴۰ شاخص در کشور در رده برتر قرار گرفته است که انتخاب شهر سمنان به‌عنوان شهر پایتخت کشور و عضویت در اتحادیه جاده ابریشم، احیای بیش از ۱۶۵ واحد راکد، ایجاد اشتغال، بازگشایی کاروانسرا و ... از مهم‌ترین آنها است.

استاندار سمنان بیان کرد: بنابر تأکید مقام معظم رهبری، هر کسی از افراد جامعه که با افراد و اقشار مختلفی ارتباط دارد، باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کند و به همین خاطر لازم است، مربیان دلسوز با تبیین اقدامات انجام‌شده طی این ۲ سال و نیم، جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات ترغیب و دعوت کند.

هاشمی با بیان اینکه حضور پرشور فرهنگیان در کنار اقشار مختلف مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امیدواریم با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، مردم استان به این اتفاق و حضور ارزشمند خود همیشه ببالند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652808

مهمترین اخبار ایران و جهان: