نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 16:43

با وجود سپاه خیالمان از امنیت کشور راحت است

امام جمعه زنجان با قدردانی از عملیات وعده صادق سپاه گفت: با وجود سپاه خیالمان از امنیت کشور راحت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تقدیر از پاسداران و سبزپوشان حریم ولایت بابت سیلی محکمشان به رژیم منحوس صهیونیستی اظهار داشت: هر دستی که به سمت کشورمان دراز شود قطع خواهد شد. درس فراموش نشدنی به دشمنان دادیم و آن‌ها بدانند که جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده بودند که رژیم خبیث صهیونیستی تنبیه خواهد شد، گفت: پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی هم همانند همیشه گوش به فرمان رهبری بودند و امر ولی فقیه را اجرا کردند.

امام جمعه زنجان ، سپاه پاسداران را خنثی کننده توطئه دشمنان توصیف کرد و افزود: سپاه پاسداران نیروی واکنش سریع، مردمی و انقلابی در همه‌جا بوده و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت 58 اشاره کرد و گفت: سپاه یکی از یادگاری های امام راحل بود و ایشان به خوبی با تشکیل این نهاد انقلاب، انقلاب اسلامی را برای سال‌های سال ایمن کردند.

آیت‌الله خاتمی افزود: سپاه نیروی مولد انقلاب است و در عرصه‌های مختلف افرادی وجود دارند که با اینکه رسما سپاهی نیستند اما در بستر سپاه رشد یافته‌اند یعنی سپاه مولد نیروهای انقلابی در مجامع دولتی شده است که در حال خدمت به مردم هستند.

وی سپاه پاسداران را بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرد و گفت: با وجود سپاه ، خیالمان از امنیت کشور راحت است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701552

مهمترین اخبار ایران و جهان: