نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 20:29

وحدت، رمز پیروزی نظام و شکست دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 12 دی‌ماه در جلسه هدایت و روشنگری حوزه اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: رمز مأیوس شدن دشمنان نظام وحدت رویه در همه امور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 12 دی‌ماه در جلسه هدایت و روشنگری حوزه اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید‌القدس حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور حداکثری و بصیرت مدار مردم پای صندوق‌های رأی باید اولویت قرار گیرد زیرا اعتماد مردم از سرمایه‌های اجتماعی بزرگ برای انقلاب است.

وی وحدت متقابل رهبری و مردم را رکن اساسی و مهم پایداری انقلاب دانست و افزود: همین وحدت سبب مأیوس شدن دشمنان نظام است، آن‌ها انتظار نداشتند انقلاب اسلامی ۴۵ سال با بصیرت، عزت، استوار و مقتدرانه پیشروی کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه، اتحاد مردم کرمانشاه را زبانزد خاص و عام دانست و تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه باوجود گوناگونی اقوام و زبان همواره با همدلی و اتحاد در حفظ ارزش‌های انقلاب و سرنوشت کشور سهیم بوده‌اند.

* جلسه بصیرتی حوزه اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه


وی ادامه داد: این مردم فهیم و شجاع می‌خواهند انقلاب اسلامی با پایداری و قدرتمندانه در مقابل مستکبران ایستادگی کند.

یاربیگی، با مدنظر قرار دادن انتظارات مردم از دولت برای بسترسازی زیربنایی رشد و پیشرفت، در ادامه افزود: تمام تلاش ما این است که برای رضایت مردم و تکامل مراحل پیشرفت، زیرساخت‌های لازم را ایجاد و تکمیل کنیم، در همین راستا دولت برای احیای کارخانه‌ها و صنایع راکد و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید، اقدامات اساسی و نتیجه بخشی انجام داده است.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624696

مهمترین اخبار ایران و جهان: