نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 11:27

فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم بوده و بار سنگین امنیت اجتماعی بر دوش آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح دوشنبه در نشست بصیرتی فراجا و در جمع فرماندهان و کارکنان این نهاد با تقدیر از زحمات فراجا در طی چند ماه گذشته اظهار داشت: فراجا در طی چند ماه گذشته عملکرد مناسبی داشته و در میدان‌های مختلف خوب حاضر شده و زحمات قابل تقدیری انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم است و بار سنگین امنیت اجتماعی بر دوش این نیرو است و کارکنان این مجموعه خدوم و انقلابی همواره با ایثار و ازخودگذشتگی در صف اول مجاهدت و ایثار هستند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و توانمندی نیروها در حوزه‌های مختلف در دستور کار باشد، گفت: دشمن در جنگ شناختی از شگردهای پیچیده و شیطانی استفاده می‌کند که نیاز با هوشمندی و دقیق عمل کردن دارد.

دری نجف آبادی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح در سطح آمادگی کامل قرار دارند و وحدت و اقتدار نیروهای مسلح از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و خار چشم دشمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم و نیروهای مسلح کشور در طول انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به خوبی عمل کردند، گفت: امروز شاهد موفقیت‌های بسیاری هستیم و به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها توانمند و خودکفا شده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه فراجا باعث عزت و افتخار ملت ایران است، افزود: فراجا دارای نیروهای مخلص و خداشناس است و روز به روز باید معنویت و روحیه جهادی و ایثارگری در نیروهای مسلح تقویت شود.

وی با اشاره به جایگاه زن در کشورهای غربی بیان کرد: در دنیای غرب کرامت زنان مورد خدشه قرار می‌گیرد و زن را یک وسیله می‌دانند و با شعار زن زندگی آزادی به دنبال ایجاد چنین شخصیتی در کشور ما هستند.

دری نجف آبادی افزود: غرب در مقابله با حجاب جبهه گیری می‌کنند ولی برای همجنس بازی پرچم مستقیم درست کردند و به آن افتخار می‌کند و این ننگ بزرگی برای دنیای غرب است که با شعارهای پوچ به دنبال فریب کاری هستند.

وی با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا بیان کرد: سپاه پاسداران ما که در مقابله با تروریسم کارنامه موفقی دارد را تروریسم می‌دانند چون زیر پرچم آنها قرار ندارند و اجازه نمی‌دهند کشور به دست گرگ‌ها بیفتد، آنها عوامل فساد و بدبختی ملت‌ها را تحریم نمی‌کنند ولی داروها را تحریم می‌کنند و اینها نشان از عجز آنها در برابر ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: همه باید قدر امام و انقلاب و رهبری را بدانیم چراکه اینها باعث عزت و افتخار همه ماست و ملت ما در ۲۲ بهمن افتخاری دیگر می‌آفرینند و سیلی محکمی به دشمنان می‌زنند و همه بدانند این سرزمین، سرزمین امام حسین علیه السلام و امام زمان (عج) است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1022052

مهمترین اخبار ایران و جهان: