نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 18:45

فلاح: مربیگری سلیقه ای است/ کی روش صلاح دید بازیکنان دیگری را به جام جهانی ببرد

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: به نظر من مربیگری سلیقه‌ای است، کی‌روش حتماً صلاح دانستند بازیکنان دیگری به جام جهانی بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سامان فلاح پس از پیروزی یک بر صفر تمیش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما بازی را خوب شروع کردیم. چند موقعیت داشتیم. سپاهان هم موقعیت داشت ولی موقعیت‌های ما بیشتر بود و توانستیم به گل برسیم. خدا را شکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها توانستیم پیروز شویم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این روند پیروزی را ادامه دهیم.

وی در در خصوص عدم حضورش در جام جهانی و تیم ملی گفت: به نظر من مربیگری سلیقه‌ای است. آقای کی‌روش حتماً صلاح دانستند بازیکنان دیگری به جام جهانی بروند. ان‌شاءالله چه ما باشیم چه نباشیم تیم ملی در جام ملت‌ها بهترین  نتایج را کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: ما از کادر فنی بسیار تشکر می‌کنیم. در تعطیلات تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم. تلاش زیادی کردیم که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

فلاح در خصوص وضعیت حضورش در نیم‌فصل دوم در پیکان اظهار داشت: من با باشگاه پیکان قرارداد دارم. تصمیم نهایی با باشگاه و کادر فنی است در خصوص پیشنهاد خارجی باشگاه در جریان است و من در جریان نیستم جایگاهی هم که پیکان دارد در شأن تیم ما نیست ان‌شاءالله رفته رفته بهتر می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 946252

مهمترین اخبار ایران و جهان: