نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 13:19

قطع گاز صنایع پُرمصرف و بدمصرف مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: گاز صنایع بدمصرف و پرمصرف را قطع کردیم تا با مشکلی در شبکه مواجه نشویم.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شب گذشته هوای سردی را تجربه کردیم، به‌طوری‌که در برخی از مناطق استان به منفی ۳ تا ۵ درجه سانتی‌گراد زیرصفر رسید‌.

  وی با تاکید بر ضرورت مدیریت و مصرف بهینه گاز، افزود:  موضوع مهمی که باید کماکان مورد توجه مردم و ادارات دولتی قرار گیرد توجه به مدیریت مصرف بوده تا استان دچار قطعی گاز نشود. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به قطع گاز صنایع بدمصرف و پرمصرف، اضافه کرد: همچنین سی ان جی‌ها را هم به‌طور موقت قطع کردیم تا مشکلی در بحث گاز خانگی به وجود نیاید. 

محمدی بیان کرد: گاز ویلاها و استخرها را قطع کردیم تا مشکلی برای فشار گاز در شبکه به وجود نیاید. 

وی با اشاره به مشکل فشار گاز موقتی در شهرستان‌های آمل و بابل و رستم‌کلای بهشهر، تصریح کرد: خوشبختانه با پیش‌بینی و تمهیدات اندیشیده شده توانستیم از قطعی عبود کنیم. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد:  به واسطه یخ‌ردگی با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در گردنه‌های محورهای اصلی نیز مشکلی برای تردد به وجود نیامد. 

محمدی با اعلام اینکه هوای سرد تا روز یک‌شنبه در آسمان مازندران ماندگار است، گفت: اگر همه مردم یک درجه صرفه‌جویی کنند در وضعیت استان تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 972608

مهمترین اخبار ایران و جهان: