نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:03

سردار سلیمانی در برابر استکبار شجاع و مستحکم بود

ارومیه - عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی مصداق کامل انسان با ایمان است که در برابر استکبار شجاع و مستحکم بود و در عمل نیز این را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام شیخ کاظم ابراهیمی ظهر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مهاباد افزود: تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اندوهگین شدند.

وی با اشاره به راز محبوبیت جهانی سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم اظهار کرد: کسی که ایمان واقعی به پروردگار داشته باشد و آن را در عمل ثابت کند نزد خداوند محبوب بوده و انسان محبوب پروردگار نیز طبق وعده الهی در دل مردم جهان قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد ادامه داد: امنیت و حکومت عدل از دغدغه‌های سردار شهید سلیمانی بود که توسط حکومت‌های مستبد و زورگو در منطقه خاورمیانه مورد تهدید قرار گرفته است.

حجت السلام ابراهیمی یادآور شد: نقشه آمریکا، تجزیه کشورهای خاورمیانه برای کوچک کردن و غارت منابع خدادادی آنها بود که توسط این شهید والامقام این توطئه با شکست و خواری دشمنان همراه شد.

وی با بیان اینکه چپاول و تضعیف اموال کشورهای خاورمیانه از اهداف اصلی آمریکا در حضور در منطقه است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها هزینه‌های گزافی برای از هم پاشی نظام جمهوری اسلامی در کنار قدرت گرفتن رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه متحمل شدند در حالی که سردار ایرانی با توکل به قدرت الهی و ایمان خود توانست در مقابل افکار پلید آنها بایستد.

این استاد دانشگاه ضمن انتقاد از نحوه زندگی برخی مسئولان کشوری گفت: حاج قاسم الگوی تمام و عیار برای همه مسؤولان در راه فداکاری و تلاش برای خدمت به مردم است تا همچون او مورد لطف و محبت مردم قرار بگیرند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمان ش به شهادت رسید، این حمله تروریستی به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952796

مهمترین اخبار ایران و جهان: