نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 18:57

پیروی از ولایت تاکید اساسی شهید سلیمانی بوده است

گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و جوانان ما باشد گفت: توصیه و تاکید اساسی آن شهید همواره اطاعت از ولایت فقیه بوده است.

خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در فرماندهی دریابانی شهرستان گناوه با بیان فضایلی از حضرت زهرا (س) اظهار داشت: که آن حضرت مدافع ولایت امیرالمومنین علی (ع) و راهنمای مردم به سمت مسیر ولایت بودند.

امام جمعه گناوه افزود: روز نهم دی روز بصیرت و آگاهی و بینش است، و آن چیزی که در این روز بیش از همه تبلور پیدا کرد ولایتمداری مردم بود.

وی بیان کرد: ملت ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات، گرفتاری‌ها و کاستی‌ها و ضعف‌هایی موجود و با همه توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که از بدو پیروزی انقلاب تا کنون توسط آمریکا و سایر مستکبران عالم صورت گرفته، دست از انقلاب و ولایت بر نداشته‌اند و از اطاعت ولی فقیه غافل نشده‌اند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه دشمن همواره از جهل و ناآگاهی مردم سو استفاده می‌کند اضافه کرد: تا زمانی که مردم این بینش، آگاهی و بصیرت را دارند نظام اسلامی با تمام صلابت و اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده است.

وی با اشاره به قدرت رسانه و فضای مجازی بر افکار و احساسات مردم گفت: نباید از تأثیر ویژه فضای مجازی و قدرت رسانه‌ای شبکه‌های معاند و دشمنان غافل شویم چرا که دشمن به دنبال تسخیر افکار جامعه به ویژه جوانان است.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: نباید از این موضوع غافل شویم و باید قوی‌تر کار کنیم، چرا که یکی از نقشه‌های اساسی دشمن ناامید کردن مردم است و با استفاده از رسانه‌ها بذر ناامیدی را در جامعه می‌کارد.

وی ضمن اشاره به حوادث عراق و سوریه بیان کرد: کاستی‌ها و ضعف‌ها وجود دارد و ما منکر آن نیستیم، ولی امنیت خط قرمز ماست و دشمن به دنبال ناامن کردن کشور ماست، بصیرت و حضور به موقع مردم همواره نقشه‌های دشمن را به هم زده است.

امام جمعه گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: اخلاص سردار سلیمانی باعث شد که یک فرد نظامی این همه محبوبیت داشته باشد و در دو کشور ایران و عراق شاهد استقبال میلیونی از پیکر آن شهید باشیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: دشمن شناسی، ولایت مداری، مقید بودن، آگاهی، شجاعت از مؤلفه‌های مهم مکتب شهید سلیمانی است و امروز امنیت بسیاری از کشورها مدیون و مرهون خون آن شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و جوانان ما باشد اضافه کرد: توصیه و تاکید اساسی آن شهید سلیمانی همواره اطاعت از ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: دین اسلام بیشترین اهمیت و ارزش را برای مقام و منزلت زن قائل شده است و نباید گذاشت رسانه‌های معاند با تبلیغات وسیع این موضوع را وارونه جلوه دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950796

مهمترین اخبار ایران و جهان: