نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:06

تثبیت اراضی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تاکید بر تثبیت اراضی در استان گفت: حل مشکل اسناد اهالی شریف جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر عصر دوشنبه در نشست مدیرکل دادگستری استان بوشهر و مشاور ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مسئولان خارگ اظهار داشت: قانون کاداستر با وجود اهمیت بسیار زیادی که در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی دارد به دلایلی اجرای این قانون پیشرفت مناسبی نداشت است.

وی اضافه کرد: ولی با عنایت ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این اجرای این طرح در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

بزرگمهر افزود: سرعت بخشی در انجام معاملات آنی املاک، پدافند غیرعامل، پیشگیری از جعل و کلاهبرداری، به‌روزرسانی بانک جامع املاک و کاداستر، کاهش اختلاف‌های حقوقی و ملکی و امنیت هرچه بهتر سرمایه گذاری از جمله مزایای اسناد مالکیت کاداستر یا تک برگی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ادامه داد: دستگاه‌های دولتی و مردم با تبدیل اسناد قدیمی به جدید می‌توانند از این مزایا برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: اهالی مقاوم جزیره خارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند چرا که خارگی ها در هشت سال دفاع مقدس دین خود را با مقاومت و پایداری به نظام مقدس اسلامی ایران ادا کرده‌اند.

بزرگمهر افزود: با توجه به پیگیری مستمر رئیس کل دادگستری استان بوشهر مبنی بر حل مشکل اسناد اهالی شریف جزیره خارگ در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950996

مهمترین اخبار ایران و جهان: