نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 15:38

هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیآمدهای تداوم قتل و تجاوزات رژیم صهیونیستی

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره پیآمدهای تداوم عملیات‌های قتل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم عملیات‌های قتل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که استمرار این تجاوزات به ملتهب شدن اوضاع منجر خواهد شد.

ابوردینه گفت: «تداوم عملیات‌های قتل روزمره ملت فلسطین که آخرین مورد آن شهادت احمد ابوجنید جوان فلسطینی در اردوگاه بلاطه و سمیر اصلان از اردوگاه قلندیا بود و نیز تداوم نقض قانون بین‌المللی و توافقنامه‌ها و اجرای اقدامات یکجانبه و تحریک‌آمیز در اماکن مقدس به منفجر شدن اوضاع منجر خواهد شد به گونه‌ای که اوضاع از کنترل خارج شود».

ابوردنیه تصریح کرد که تنش با کابینه راست‌گرای افراطی اسرائیل که سعی در توسعه شهرک‌سازی و الحاق اراضی فلسطینی دارد، فضایی بی‌ثبات و مملو از خطرات را به وجود آورده که پیآمدهای خطرناکی خواهد داشت.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به تعلل جامعه جهانی برای مؤاخذه رژیم صهیونیستی به دلیل نقض مکرر قانون بین‌المللی و ابهام در مواضع آمریکا بر ضرورت اتخاذ مواضع و اقدامات قاطعانه فلسطین برای مقابله با تجاوزات این رژیم تأکید کرد و افزود که ما در وضعیتی هستیم که تأخیر و تردید در اتخاذ تصمیماتی برای حمایت از حقوقمان جایز نیست.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 978496

مهمترین اخبار ایران و جهان: