نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 20:00

مأموران پلیس در «برف» چه می‌کنند؟+ فیلم

مأموران انتظامی کشور هستند؛ در رسته‌های مختلف یگان امداد، یگان ویژه، پلیس راه و راهور به کمک مردم آمده‌اند تا نکند هم وطنی گرفتار برف شده و در راه و جاده بماند.

گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری:ماموران پلیس هستند؛ کارشان شبانه روزی است؛ تعطیلی برایشان معنا ندارد؛ چه برف ببارد و چه باران، چه سیل باشد و چه زلزله، می آیند وسط میدان! آن هم برای خدمت به مردم و  حامی‌ هموطنان هستند در برابر آنچه آرامش و آسایش ‌‌‌‌‌شان را تهدید کند چه اراذل و اوباش و سارقان باشند چه برف و کولاک و بهمن!

در این روزها هم که با بارش نزولات آسمانی مواجهیم باز هم این مأموران پلیس هستند که برای تسهیل در تردد شهروندان در معابر و میادین و جاده ها حضور داشته و در امر مردم یاری و خدمت رسانی به شهروندان حضور فعال دارند.

 فیلم زیر گوشه ای از تلاش مأموران پلیس کشور را در رسته های مختلف پلیس راه، پلیس راهور، یگان امداد و یگان ویژه به نمایش گذاشته است.

تلاش مأموران پلیس را ببینید؛ از برف‌روبی خیابان و نمک و شن پاشی در معابر و جاده‌ها گرفته تا کمک به بستن زنجیر چرخ و یاری به خودروهای در راه مانده را با جان و دل انجام می دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 979096

مهمترین اخبار ایران و جهان: