نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 10:30

قطع گاز مراکز آموزش عالی و واحدهای تولیدی در گناباد

گناباد ـ رئیس اداره گاز گناباد گفت: جریان گاز واحدهای تولیدی، اداری(به جز ادارات امدادی)، مساجد، حسینیه ها، دانشگاهها و مراکز آموزش و عالی و مدارس در سطح شهرستان گناباد قطع شد.

اکبر نجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای حفظ پایداری شبکه و با هدف جلوگیری از بحران در تأمین گاز در شرایط تشدید سرمای هوا، جریان گاز همه مشترکان از جمله واحدهای تولیدی، اداری (به جز ادارات امدادی)، مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس به جز مشترکان خانگی و مراکز درمانی و امدادی قطع شد.

رئیس اداره گاز گناباد افزود: قطع جریان گاز به دنبال سرمای کم سابقه هوا در کشور و افزایش مصرف گاز در شهرستان گناباد، با هدف جلوگیری از هر گونه بحران احتمالی جریان گاز این بخشها انجام شد.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده پس از عبور از این شرایط، جریان گاز این مشترکان وصل خواهد شد، خاطرنشان کرد: میزان مصرف گاز در روزهای عادی زمستان در شهرستان گناباد روزانه ۸۵۰ هزار متر مکعب بود که در چند روز اخیر به دلیل بارش برف و یخبندان و سرمای شدید هوا به بیش از یک میلیون متر مکعب افزایش یافت.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام هواشناسی طی سه روز گذشته بین ۶ تا ۲۷ سانتیمتر برف و بیش از ۱۰ میلی متر باران در نقاط شهری و روستایی گناباد باریده و سرمای هوا تا ۱۳.۶ درجه زیر صفر کاهش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 975608

مهمترین اخبار ایران و جهان: