نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 23:41

تقدیر از ۱۰۰ بانوی برگزیده خوشنویس در سطح کشور

قزوین- دبیر رویداد بداهه نویسی خوشنویسی «مشق مادر» گفت: در اختتامیه رویداد «مشق مادر» از ۱۰۰ بانوی برگزیده تقدیر خواهد شد.

محمد رازقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری رویداد بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران که با عنوان «مشق مادر» برگزار شد اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره یک ماه است که برگزار شده و به نظر می‌رسد یک ماه دیگر نیز کار دبیرخانه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کار اصلی و سخت رویداد، برگزاری همزمان آن در ۳۰ استان بود که با توجه به برودت هوا و وضعیت جوی که بر کشور حاکم بود بسیار سخت بود.

دبیر رویداد بداهه نویسی خوشنویسی «مشق مادر» تصریح کرد: از هفته آینده و پس از جمع آوری آثار، داوری آثار با حضور سه داور برجسته استانی و سه داور برجسته ملی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز تعداد دقیق مشارکت کننده ها در این رویداد مشخص نیست، ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته آمارها از حضور بیش از هزار نفر در این رویداد بداهه نویسی حکایت می‌کند.

رازقی در پایان با بیان اینکه در اختتامیه که به احتمال زیاد در بهمن ماه برگزار می‌شود، ۱۵ خوشنویس برجسته این رویداد به استان دعوت خواهند شد، یادآور شد: از بیش از ۱۰۰ هنرمند بانوی خوشنویس برتر نیز در اختتامیه رویداد تقدیر خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 975296

مهمترین اخبار ایران و جهان: