نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 09:17

مسؤولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان وظیفه دارند فرصت خدمت را با کار مطلوب برای مردم قدر بدانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار استاندار سمنان، معاونان استاندار، مشاوران و مدیران کل ستادی استانداری سمنان با وی به‌منظور تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت.

وی در راستای تلاش مضاعف دولتمردان دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در جلب رضایت مردم و پیشرفت کشور اظهار کرد: تقارن ولادت امام جواد (ع) و دهه مبارک فجر را که بسیار اتفاقی مبارک و ارزشمند است، به فال نیک می‌گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: زمینه کاری که در حال حاضر فراهم شده، در گذشته و قبل انقلاب نبود و همه مسؤولان وظیفه دارند این فرصت خدمت را با کار مطلوب برای مردم قدر بدانند.

مطیعی ادامه داد: از مهر و محبت و همراهی مردم گران‌قدر که در این ۴۴ سال با تمام کمبودها و محدودیت‌ها همراه نظام بودند، تقدیر می‌کنم.

وی گفت: اینکه مردم مشاهده کنند مسؤولان در حال خدمت هستند، بهترین هدیه ایام‌الله دهه فجر برای آنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: شهادت و گواهی مقام معظم رهبری در خصوص پرکار بودن دولت سیزدهم، دولت آیت‌الله رئیسی امری ارزشمند است که با این پرکاری و خدمات ارزشمند، مردم شاهد رفاه نسبی باشند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011896

مهمترین اخبار ایران و جهان: