نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 19:33

ساختمان مرکز درمان سرطان سمنان تکمیل شد

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ساختمان مرکز درمان سرطان در سمنان آماده شده است، گفت: تجهیز این مرکز برای راه اندازی کامل در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران قدس در نشست بعد از ظهر سه شنبه با حضور خبرنگاران به میزبانی علوم پزشکی سمنان از تکمیل ساختمان مرکز درمان سرطان در سمنان خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های تصویر برداری و پرتو درمانی برای این مرکز در دست تجهیز هستند.

وی از تکمیل مرکز سوختگی سمنان نیز خبر داد و ابراز کرد: یک دستگاه مهم درمانی در راستای تشخیص برای این بخش خریداری و در حال انتقال به سمنان است که می‌تواند از این پس به خدمت مردم استان در بیاید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکزها مردم استان را از سفرهای بیهوده و پرهزینه به تهران، مشهد و مازندران بی نیاز می‌سازد، بیان داشت: تأمین کادر متخصص و درمانگر برای این بخش‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

قدس با بیان اینکه در دهه فجر سال‌جاری چهار مرکز درمانی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح می‌شود، بیان کرد: دو مرکز درمانی روستایی در دامغان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای تجهیز اورژانس مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان هزینه شده است، گفت: در یکسال اخیر ۲۲۰ هزار نفر به اورژانس دانشگاه مراجعه کرده‌اند که نشان از اهمیت این بخش دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011008

مهمترین اخبار ایران و جهان: