نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 20:25

اجرای 91برنامه طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۹۱ برنامه توسط کمیته بسیج در سیستان و بلوچستان طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار عوضعلی فقیری امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر با اصحاب رسانه اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۹۱ برنامه توسط کمیته بسیج در سیستان و بلوچستان طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ۹ برنامه از این تعدادقبل از دهه فجر پخش شده و ۳۹ برنامه در طول دهه فجر و ۵۲ برنامه در روز شمار دهه فجر اجرا خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: مراسم نمادین لحظه ورود حضرت امام(ره ) در چهارشهرستان به صورت محوری ،زابل زاهدان ، چابهار ، ایرانشهر ، با ویژه برنامه های سرود خوانی ، اهداء گل به خلبانان و مسافرین و نمایشگاهها با پخش زنده ،رژه نمادین خودرو و موتور سیکلتها از ساعت ۱۰_۱۱ از فرودگاه به مقصد گلزار شهداء در چابهار و کنارک و رژه قایقها در دریای چابهار از جمله مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر است.

وی بیان کرد: گلبانگ انقلاب در مراسم برپایی جشن گام دومی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش ناحیه کانون شهید کیخا و نیز برپایی میزهای خدمت نیز انجام خواهد شد.

سردار فقیری از کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش را بعنوان دومین کمیته اجرایی برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: در مجموعه سپاه پاسداران خانواده پاسداران جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با حضور سربازان نمونه برنامه شاد تدارک دیده شده و جهت تبیین نیز ، هادیان سیاسی به سراسر استان هم داخل سپاه و هم اقشار فرستاده شده اند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند میدان را می بینند و با وضعیت میدان تصمیم گیری می کنند و این بسیار مهم است، گفت: اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده از ابتدای نقلاب اسلامی و تشریح دستاوردها و ظرفیت ها یکی از رسالت های خبرنگاران است که هنرمندانه مردم را در این زمینه آگاه می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: از بسیج ادارات و اصناف و اقشار خواسته شده با هماهنگی مسئولین هر اداره جهت تبیین وضعیت آن اداره را باقبل انقلاب به صورت مستند مقایسه کنند و برای نسل جدید تشریح کنند.

پاین پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011152

مهمترین اخبار ایران و جهان: