نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 10:27

شناسایی مدعی نفوذ در دستگاه قضا/ متهم در گلستان دستگیر شد

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اطلاعات دادگستری گلستان در ادامه تلاش‌های خود برای شناسایی کارچاق کن‌ها، این بار به فردی رسید که با ادعای نفوذ در قوه قضائیه از مردم کلاهبرداری می کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی اظهارکرد: حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در ادامه تلاش‌های شبانه روزی خود برای شناسایی کارچاق کن‌ها، این بار به فردی رسید که با ادعای نفوذ در قوه قضائیه از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این فرد در جریان یک پرونده مواد مخدر به قاچاقچیان وعده داده بود با نفوذی که دارد می‌تواند در ازای دریافت اموالی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان، از مصادره دارایی‌های آنها جلوگیری کند.

آسیابی افزود: با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان و پس از یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، این مدعی ِ دروغین و همدستش هنگام دریافت سکه و دلار به عنوان پیش پرداخت، دستگیر شدند.

وی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد هیچ ارتباطی با فرد یا افرادی در دستگاه قضائی کشور ندارد و قصد داشته پس از دریافت پول از طرفین پرونده، متواری شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متأسفانه علیرغم توصیه‌ها همچنان برخی هم استانی‌ها در دام کارچاق کن‌ها گرفتار می‌شوند و با امیدهای واهی این افراد، اموال خود را از دست می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959652

مهمترین اخبار ایران و جهان: