نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:08

لغزندگی محورهای مواصلاتی استان/ رانندگان در جاده سمیرم-شهرضا تردد نکنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به وزش تندباد و کولاک شدید در محورهای جاده‌ای سمیرم به خصوص جاده سمیرم-شهرضا و دولت قرین و لغزندگی محور به رانندگان توصیه می‌شود در محور فوق تردد نکنند.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل بارش برف وکولاک، راه ارتباطی ۱۳۵ روستا در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان مسدود و ارتباط مخابراتی و صدا و سیمای تعداد ۸۰ روستا در بخش‌های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم و چناررود شهرستان چادگان و ۲ شهر بیده و کمه شهرستان سمیرم با جمعیت بیش از ۳۲ هزار نفر قطع است.

وی افزود: همچنین به علت بارش برف سنگین کولاک و یخ‌زدگی معابر، خیابان‌های ۱۰ شهر و ۱۸۵ روستای مناطق غرب و جنوب استان انباشت از برف است و نیاز به بازگشایی دارد.

شیشه‌فروش تصریح کرد: با توجه به وزش تندباد و کولاک شدید در محورهای جاده‌ای سمیرم به خصوص جاده سمیرم-شهرضا و دولت قرین و لغزندگی محور به رانندگان توصیه می‌شود در محور فوق تردد نکنند و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیس راه قبل از سفر با تلفن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها از وضعیت راه کسب اطلاع کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ق/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016596

مهمترین اخبار ایران و جهان: