نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 18:36

سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در احصاء مسایل جامعه پیشرو است

زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این نهاد در احصاء مسایل جامعه پیشرو بوده و برخی از طرح‌های ما در سطح کشور مورد قبول واقع شده و دارای مقام است.

به گزاشر خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر یکشنبه در مراسم اجلاسیه مجمع بسیجیان استان زنجان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در احصاء مسایل جامعه پیشرو بوده و برخی از طرح‌های ما در سطح کشور مورد قبول واقع شده و دارای مقام است.

وی با بیان اینکه مجمع بسیجیان در سطح کشور و استان سابقه‌ای چندین ساله دارد، افزود: در استان زنجان کارگروه‌های مختلف و هیئت‌های اندیشه ورز گوناگون تشکیل شده که اعضای این توانستند در این مدت مشکلات موجود در سطح استان را احصاء و پیشنهادات مختلفی ارائه دهند که برخی از این پیشنهادات در سطح کشوری مورد قبول واقع شده است.

طهماسبی ادامه داد: بسیج برنامه‌های خود را بر اساس سند اعتلای ١٠ ساله که به تأیید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده است اجرا می‌کند و اصولی که برای اجرای تمدن سازی نوین اسلامی خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نوع گرایی، جوانسازی، حفظ کرامت انسانی و حقوق مردم، آمادگی حضور در تمامی میدان ها، ارائه خدمات بدون منت به مردم و گسترش چتر وسیع بسیج برای آحاد جامعه، برافراشتن علم رفیع در الگو سازی و برخورداری از هنر تبدیل تهدید به فرصت با بهره گیری از روش‌های میانبر در برنامه‌های بسیج است.

طهماسبی افزود: هدف کلان بسیج استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثر بخش در تحقق مردم سالاری اسلامی، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی با بیان اینکه اهداف بسیج از طریق چهار راهبرد محقق می‌شود، ادامه داد: تحقق بسیج ده‌ها میلیونی با تمرکز بر مجموعه ۸ میلیون جوان مومن انقلابی عازم و پایه کار، پیش برندگی بسیج، گسترش و تعمیق گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع و امنیت انقلاب اسلامی و تعالی سازمانی و تقویت بعد نهادی، مردمی و بسیج است که ما بر اساس این چهار راهبرد سعی خواهیم کرد به افق تمدنی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است برسیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تشکیل، تقویت و شبکه سازی هیئت‌های اندیشه ورز، رصدگر و مجامع تخصصی در سطوح و لایه‌های مختلف مجامع شهرستانی، استانی و عالی بسیج برای ایفای نقش موثر در ارکان مدیریتی در مجامع و تصمیم گیری بسیج موثر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948296

مهمترین اخبار ایران و جهان: