نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 22:27

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مناطق روستایی سربیشه

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون توسعه مناطق روستایی، عشایر و مناطق محروم ریاست جمهوری مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان را برای توسعه مناطق روستایی و عشایری شهرستان سربیشه اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری در همایش توسعه شهرستان سربیشه و نشستن‌ پای صحبت‌های مسئولان و شنیدن مطالبات مردمی فرجام خوشی برای این شهرستان داشت.

وی افزود: شهرستان سربیشه در بخش های مختلفی نیازمند اعتبار بود که در سفر معاون توسعه مناطق روستایی و محروم به خراسان جنوبی زمینه پیگیری مطالبات مردم را فراهم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای توسعه مناطق روستایی و عشایریزشهرستان سربیشه  200 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.

نخعی یادآور شد: در جریان بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از کارگاه صفحات کابینتی که مشکل نقدینگی داشت، قول تخصیص 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات برای رفع مشکلات این واحد تولیدی را داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین معاون توسعه مناطق روستایی و محروم ریاست جمهوری در بازدید و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سربیشه، قول تامین 500 میلیون تومان از هزینه های ساماندهی شبستان گلزار شهدای این شهر را داد.

پایان پیام/69014

منبع: فارس
شناسه خبر: 985508

مهمترین اخبار ایران و جهان: