نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 15:43

سپاه قلب تپنده و چشم بیدار مردم است/ اصل نه شرقی و نه غربی در مرحله عمل شناسنامه ایران است

امام جمعه بناب: سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) قلب تپنده و چشم بیدار این کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از  بناب، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در آیین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حساسیت غربی‌ها بر روی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم این نهاد اظهار کرد: سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) قلب تپنده و چشم بیدار این نظام و کشور هستند.

خطیب نماز جمعه بناب با اشاره به حساسیت  اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران  گفت: از آنجائی که سپاه و سربازان گمنام  امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی با شناسایی ‌و برخورد به موقع با جاسوسان امنیت و آسایش را در کشور فراهم می‌کنند از این رو این امر باعث شده غربی‌ها روی سپاه حساسیت نشان دهند.

وی افزود: در کدام کشوری اجازه می‌دهند که اموال مردم و قرآن آتش زده شود.

امام جمعه بناب با واکنش به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در خصوص سپاه خاطرنشان کرد: هر چه دشمنان نسبت به این نهاد بغض و کینه داشته باشند سرآمد و بالندگی سپاه را نشان می دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین  گفت‌: بر مسئولان جامعه فرض است که عملکرد ۴۳ساله نظام را به مردم بیان کنند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه استقلال یکی از دستاوردهای اصلی و بزرگ این انقلاب است، اذعان داشت: اصل نه شرقی و نه غربی در مرحله عمل شناسنامه ایران است.

وی گفت: قبل از انقلاب منابع ملی کشور مثل آب خوردن مورد تاراج قرار می‌گرفت و پایه‌های اقتصادی کشور فلج بود که با پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه‌ای به مردم این کشور دمید و هر روز شاهد پیشرفت‌های مختلف علمی، صنعتی و خودکفایی در بخش‌های مختلف هستیم. 

باقری بنابی تصریح کرد: جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 987096

مهمترین اخبار ایران و جهان: