نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 17:04

اقدامات علیه سپاه بدلیل عجز آنان در برابر این نیروی مردمی است

امام جمعه میناب گفت: اقدامات تحریمی بر علیه سپاه و یا تروریستی خواندن این نیرو ناشی از عجز دشمنان در برابر این نیروی مردمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه موقت میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امروز دشمنان معنویت و اخلاقیت را موردهجوم قرارداده است تا اصلی ترین سرمایه ملت ایران را از او بگیرد.

وی با بیان این که دشمنان برنامه های شیطانی دارند و باید در برابر توطئه‌های دشمنان بایستیم، افزود: برای نجات خود وفرزندانمان تلاش کنیم تا برنامه های آلوده دشمنان بر روی جوانان و نوجوانان ما تأثیر سوء نگذارد.

امام جمعه موقت میناب خاطرنشان کرد: ماه رجب ماه خودسازی و تهذیب نفس و تضرع و استغفار و کمک به دیگران است و ثواب دراین ماه مضاعف می شود.

حجت الاسلام درخشان اضافه کرد: در یادگیری و بهره گیری از علم به جوانان کشور اهمیت دهید و جوانان در پیشانی آگاهی و خردمندی قرار دهید چرا که سرمایه گذاری دشمن بر روی این نسل برای در دست گرفتن آینده کشور است.

درخشان اضافه کرد: رسانه های غربی اعلام کردند واشنگتن و اسرائیل غاصب در اغتشاشات اخیر به اهداف خود نرسیده وشکست خوردند و حالا اروپایی‌ها برای جبران این عجز و ناتوانی خود در برابر ملت ایران، مردمی ترین نیروی کشور را مورد تحریم و تهدید قرار داده‌اند اما بدانند که ملت ایران دست از این راه نخواهد کشید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 987208

مهمترین اخبار ایران و جهان: