نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 22:36

اشتغال و ازدواج مهم ترین مشکلات جوانان کرمانشاهی است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکل بیکاری در استان گفت: اشتغال و ازدواج مهم ترین مشکلات جوانان کرمانشاهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت رویه بین مسئولان برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

وی با مهم دانستن مسائل و موضوعات مردم خصوصاً جوانان گفت: باید مشکلات جوانان به صورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا این عزیزان بتوانند خانواده تشکیل داده و سرگرم زندگی شوند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم استان و سرمایه‌های خدادادی برای رونق زیر ساخت‌ها استفاده شود تا با مدیریت بهینه شاهد جامعه‌ای شاداب در هر زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

مجمع نمایندگان استان آماده همه گونه همکاری با استاندار کرمانشاه است

در ادامه این نشست نیز عبدالرضا مصری بیان کرد: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه آماده همه گونه همکاری با استاندار کرمانشاه برای شکوفایی استان است.

مصری گفت: بحمدالله دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه فردی صادق در گفتار و امین است بنابراین مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد در راستای پیشرفت و ترقی استان کرمانشاه همه گونه همکاری را با ایشان در برنامه‌های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان اولین جلسه خود را با استاندار کرمانشاه برگزارکرد که خوشبختانه خروجی خوبی داشته است و برای نیل به فردای بهتر برای مردم استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند نشست‌های بعدی را با دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه برگزار کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اصلی ترین دغدغه نمایندگان استان را رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان دانست و اظهار امیدواری کرد با وحدت رویه‌ای که بین مسئولان استان وجود دارد، به زودی شاهد افق‌های روشنی از موفقیت در برنامه‌های جاری استان باشیم

منبع: مهر
شناسه خبر: 983452

مهمترین اخبار ایران و جهان: