نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 18:56

توطئه‌های دشمنان را برای مردم روشن کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: توطئه‌های دشمنان را برای مردم روشن کنیم و لازمه این کار جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی با محوریت آموزش سواد رسانه‌ای اظهار کرد: باید از  ظرفیت رسانه‌ها در تببین دستاوردهای دولت استفاده شود، در صورتی که بخواهیم خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت را بیان کنیم این کار باید از سمت و سوی رسانه با محوریت امیدآفرینی باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم اقدامات فاخر و خوبی را انجام داده که باید این کارها تبیین و اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: ایران اسلامی در حال حرکت به سوی قله‌های پیشرفت است و به رشد و بالندگی خود ادامه می دهد.

نظری با بیان اینکه ایران اسلامی از دستاوردهای خود در مقابل گروه 1+5 دفاع می کنند اما برخی چه در داخل و چه در خارج اجازه نمی دهند این دستاوردها به گوش مردم کشور برسد ادامه داد: باید توطئه های دشمنان را برای مردم روشن کنیم و لازمه این کار جهاد تبیین است.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: ستاد دهه فجر استان با ۲۵ کمیته تخصصی و ۱۲ ستاد شهرستانی و ۳۵ ستاد شهری و ۲۰۰ ستاد روستایی و عشایری و ۱۰۰ کمیته مردمی ساماندهی شده که این کمیته‌ها باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی یادآور شد: گلباران بیت تاریخی امام راحل، آذین بندی و فضاسازی مدارس و اماکن عمومی، مراسم مهمانی لاله‌ها در ۶۴۸ نقطه همراه با تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، اکران فیلم‌های متناسب با دهه فجر، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخانی در سطح استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام الله دهه فجر است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1005752

مهمترین اخبار ایران و جهان: