نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 18:41

سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بزرگداشت ۲۴۰۰ شهید نیشابور

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت ۲ هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان نیشابور با محوریت شهید مدافع حرم سردار محسن قاجاریان خبر داد.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن قاجاریان فرمانده تیپ ۲۱ و بزرگداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید نیشابور، فیروزه و زبرخان، رئیس مجلس شورای اسلامی  به این شهرستان سفر می‌کند.

وی بابیان اینکه محمدباقر قالیباف سخنران این مراسم در ۱۳ بهمن خواهد بود، افزود: این حضور به‌جز مراسم بزرگداشت برای مشکلات و معضلات کلان حوزه انتخابیه نیز بسیار مؤثر است زیرا می‌توان نگاه دقیق‌تری به مشکلات توسط رئیس مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و قسمتی از آن‌ها زودتر به نتیجه برسد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه امروز جنگ تبلیغاتی دشمن یک جنگ ترکیبی و پیچیده شده است، تأکید کرد: با روش‌های سنتی نمی‌شود پاسخ شبهه‌افکنی دشمن و ضدانقلاب را داد. منافقانی که در ذهن جوانان و مردم ما می‌خواهند شبهه و ابهام نسبت به انقلاب و نسبت به دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: امروز باید مدیران و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی ما هم پاسخگو، خلاق و کارآمد باشند و هم مسلط باشند به روش‌های نوین تبلیغی، فرهنگی زیرا جهاد تبیین یک موضوع مستمر و دائمی است که هیچ‌گاه تعطیلی و توقف ندارد.

ارکانی با اشاره به اینکه جهاد تبیین منحصر به یک مناسبت خاص نیست و به‌طور مداوم باید برنامه‌ریزی شود، بیان کرد: برای جهاد تبیین نیازمند یک شبکه وسیعی از افرادی هستیم که بتوانند موضوعات، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی حتی صنعتی و کشاورزی را در حوزه‌های مختلف تبیین کنند و نقاط قوت را نشان دهند.

وی تصریح کرد:  از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی انتظار داریم که هم پاسخگوی عملکرد در حوزه جهاد تبیین، اقناع افکار عمومی و ذهن جوانان نسبت به شبهه‌افکنی دشمنان باشند و هم خودشان افراد پیشرو، کارآمد و فعالی در این عرصه باشند زیرا با نشستن در اتاق و برگزاری جلسات نمی‌شود انتظار موفقیت در این عرصه پیچیده و سنگین را داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013508

مهمترین اخبار ایران و جهان: