نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 13:07

گاف رونالدو در اولین سخنرانی‌اش برای هواداران سعودی

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر در بدو ورودش به عربستان سعودی، مرتکب اشتباهی ناخواسته شد که به مذاق کارفرمایان جدیدش خوش نیامد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو شاید به لطف قراردادی که با تیم النصر عربستان سعودی بسته پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان شده باشد، اما احتمالاً کمی طول خواهد کشید تا نام کشوری که دلارهایش او را به چنین عنوانی رساند، ملکه ذهنش شود.

در صحنه‌ای از مراسم معارفه رسمی‌اش در روز سه‌شنبه که کمتر به آن پرداخته شد، رونالدو در حضور 25 هزار هوادار تیم النصر در شهر ریاض سعی کرد که دیگر فوتبالیست‌های بزرگ جهان را به ملحق شدن به او در عربستان سعودی ترغیب کند اما به اشتباه گفت: «برای من آمدن به آفریقای جنوبی به معنای پایان دوران بازیگری‌ام نیست! واقعاً نگران چیزی که مردم می‌گویم نیستم. من تصمیمم را گرفته‌ام و در قبال تغییر دادن ذهنیت مردم نسبت به آن مسئولم. با این حال از اینکه به اینجا آمده‌ام، بسیار خوشحالم».

 

رونالدو ماه گذشته قراردادش با منچستریونایتد را طی توافقی دوجانبه فسخ کرد و به‌عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست که اولین تیم غیراروپایی تمام دوران بازیگری‌اش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 956552

مهمترین اخبار ایران و جهان: